Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

6/13/11

SetoriMori

Trusty part 2

Trust... everyone got the one that they trusted even though I... I just can’t get stop thinking why is everyone that I trusted are always made scene with me..?? Am I not good enough to them..?? Am I the one that should be more careful..? Yes, I will be more precautious about this... and be more careful while be friend with others... not everyone can be trusted in this world... not everyone are good in their manners... nope and no... Friends are just dirt that makes dirty and make us sick...


Kehilangan

Ari jumaat ri 2 satu uma gegar dgn kes kehilangan laptop aku kt uma... xmo bengang la plak kan... laptop 2 laptop angah bkn aku... yang terkilan + pelik 2, hanya laptop aku sorg je y kne amek pd hal ad laptop lain kt dlm blik 2... yang membuatkan aku bertambah pelik 2, knp laptop aku je y hilang n bkn 1 uma yang ilang...??? kalau aku la pencuri 2, aku akan curi 1 uma n amek sume barang berharga yang ada... aku harap orang y wat xbaik ngan aku 2 insaf and bertaubat sebab apa y dia wt 2 dosa and aku sebagai orang yang teraniaya mendoakan agar orang 2 insafi perbuatannya itu.. moga ALLAH mencucuri roh di dalam badannya... AMIN...

No comments: