Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

7/29/11

report of the day


D.E.A.R  (:
s.a.y.a : da sampai umah ke blom?
d.e.a.r : dh smpi umah da
s.a.y.a : yeke?bgus la
d.e.a.r : s.y.g.k.u abh bli durian 2o biji s.y.g.k.u
s.a.y.a : yeke? Beshnye..huhu
d.e.a.r : mama wat pulut hehehe dap...
s.a.y.a :huhu...nak2 gak...huhu
d.e.a.r : nanti kta g mam ek s.y.g.k.u
s.a.y.a:kn a.b.g tak suka durian?
d.e.a.r : kena suka lah dmi isteri abg tercnta nei
                                - THE END -
p/s : kesimpulannya kt sini aku terharu dengan sikap d.e.a.r aku ni sbb sggup nk mkn durian hanya sbb aku ske..kesian d.e.a.r aku ni, sbb aku t d.e.a.r nk kne mkn bnda y d.e.a.r  tak ske..hehe...tank u my <3 <3 <3...   1000x s.a.y.a.n.g la kn...

No comments: