Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

4/8/13

Aku,Dia,ECLIPSE Part #1


and hye hye hye uolls..okay,apakah gerangan tajuk diatas ni?hehe..okay, aku sjelh nk bercerita kt uolls sume cmne aku jmpe dgn Mr.Pororo aku tu..Sumenye bermula dgn sebijik gula-gula ECLIPSE tu ok..

ape kena-mengena plak ECLIPSE tu dgn alkisah aku dan dia? Ha,cenggini ceghitanya..
Aku dan mr.pororo ni 1 kelas untuk subjek microeconomics tp mr.pororo ni senior aku 2 sem okay..hehe..*jd,anda fhmlh mksd sy* hehe..orait,nk djadikan ceghita, aku duduk belakang mr.pororo dlm kelas..mmg tiap kali kelas,tu je lh seat aku..aku ni bknnye pndai sgt dlm microeconomics tu n sometimes adalah assignment yang miss bg tu aku tk buat..so,tk tahu aku nk tye sape jd aku tyelh dkt mr.pororo ni..dr situ ktorg start talking-talking light gitu..tp,ktorg tk pernah borak tau..y talking-talking light tu hanya sbb aku tye assignment je..nk djadikan cerita, 1 hari ni mr.pororo adalah gula-gula ECLIPSE yang mmg dy bwk khas tok mkn dlm kelas. Then, suddenly mr.pororo tye aku "nak gula-gula?" sbb mase tu mmg aku dah mengantuk tahap gaban da..aku pown ameklah dgn tk fhm ape2 lah kn..tetbe miss ktorg tye, "aik,bg dkt dia je ke?". satu kelas pandang ktorg..ayoo..aku yan mengantuk ni pown blh terbungkang bijik mata tau..hoho..
nak tahu apa yang jadi?haa,tggu Aku,Dia,ECLIPSE Part #2 okay..hehe

No comments: