Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

4/1/13

Graduation Night 2013 #part 1


Hye ollss..okay, 23/3/13 y lepas berlangsunglah Graduation Night dekat Dewan Sri Endon, Putrajaya..okay, cut the bebelbebel..now, its pic time!




 pentas yang belum di deco..



 nampak tak belon yang bersepah tu? ha, y tu lps assistent ketua aku tiup habis, tiba masa keje aku plak..hbs dak-dak ni kerjakan belon tu..ishishish ^_^
 walaupun aku bahagian deco-deco ni sume,tp bkn ktorg y buat ni tau..ni S/U ktorg y buat okay.
 yang ni aku tlg sikit-sikit je sbb aku kena balut tayar moto..whatte? =="

 nampak pentas n belakang dewan..belum hbs okay.
 kat sinilah kitorg buat majlis GN '13 Colors of Memories..
Banner y ohsemm dr publisiti.Tema ktorg, Color Block!Sumpah cantik!

p/s:nnty msk part 2 okay.!slps pembikinan deco-deco bagai.. 

1 comment:

eCha said...

salam, jom join ga saya http://missikushi.blogspot.com/2013/04/1st-giveaway-by-izah-ecah.html