Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

12/25/13

1ST GIVE AWAY BY PINGJE.ORG




Assalammualaikum semua.. Hari yang dinanti-nantikan semua telah pun tiba dimana buat julung kalinya pingje.org telah menganjurkan 1st GA sempena setahun kelahiran pingje.org.. Banyak hadiah wang tunai dan yang pentingnya hadiah bracelet yang yan sendiri SPONSER!! Nak tengok bracelet tu cmne? Ha,ape kata korang klik banner tu untuk tahu.. Hehe..So, jom join!

#p/s: sape yang nak yan sponser, sponsership masih dibuka yea..So,silalah jenguk Fanpage yan atau bgtahu dekat cbox je yea.. ^_^

4 comments:

Invisible Me said...

Ni kira join sekali laa eh. Hehe

Azyan Ramle said...

@Invisible Mehaha..tak join pown..mampu sponser je..heee

sensasi2020 (Kamil Salleh) said...

Salam... semoga berjaya buat Azyan.

Azyan Ramle said...

@sensasi2020 (Kamil Salleh) wasalam..terima kasih ^_^