Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

12/9/13

❤❤ Dikejar Nombor.! ❤❤





Ha..apa kabo sume? Harapnya sihat-sihatlah mengkome semua..haha.. Okay, dikejar nombor!! Makaih.. Apa ke peli sangat tajuk entri kali ni? Sape yang kena kejar ngan nombor tu? Ha, ni cek nak habaq mai ni.. Ceq lah yang dikejaq nomboq tu.. La, bagaimanakah aku dikejar nombor? Adakah nombor itu berlari-lari anak ditepi pantai atau pun ianya terbang merandu ditasik lalu? ATAU,, berkaki ayam kah nombor itu mengejar aku? Haha..jawapannya.... BUKANLAH WEI!! Hahaha..

Hari ni aku ase aku dikejar nombor 222 je.. La, knp plak aku ckp aku dikejar nombor tu? Ceritanya bermula masa aku makan kat kedai makan dengan encik cinta hati dan kawan dy.. Mcm biasalah,bila mkn tengah hari, dah amek nasi and lauk, aku pun mendudukkan diri aku dekat meja mkn bersama-sama cinta hati dan kawannya *ehemm,,kawannya dah berpunya..sori girls!* hehe.. Then, dtglh sorang akk ni nak kire mkn ktorg dan lps dikira dan dy bg jumlah bayaran tu, aku tngok rege dy, RM22.20
Ha, nampak kat situ kan? So, aku ckplh dekat cinta hati yang nombor tu cantek so buatkan aku teringat-ingat sampai sekarang.. So, secara kebetulannya, disaat aku mengonlinekan diri aku kepada fanpage aku, aku tengok LIKE aku makin bertambah (alhamdulillah) dan nombor yang keluar is 222.. Im just like, WOW! Seriously its amazing! KEBETULAN sungguh bila aku tengok cmtu..Tp aku nak pesan kat sini, jgn plak korang percaya benda karut-marut ni sume.. Yang aku post ni just kebetulan.. Wallahuallam.. ^_^