Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

2/6/14

Isu halal produk Phytoscience


Assalamualaikum semua.. Okay, hari ni aku baru dapat info ni daripada ahli phytoscience sendiri.. Tapi sebelum tu aku nak ingatkan, KEPADA YANG BERI KOMEN DISINI, DIMINTALAH ANDA DENGAN BERANINYA UNTUK MELETAKKAN NAMA ANDA SENDIRI.. Jika anda cukup bagus dan cukup pandai dalam hal yang aku pos kan pada entri yang lepas, Produk Double StemCell halal dimakan.. Aku hanya menyampaikan apa yang sepatutnya aku sampaikan.. Aku tak ambil course food technologist dan aku bukan bercakap tentang arak dan aku juga bukan bercakap mengenai stemcell yang diambil drpd haiwan.. Maaf jika aku agak keterlaluan dalam menyampaikan apa yang aku sampaikan namun jika pembaca sekalian tahu lebih banyak drpd aku, pembaca sekalian boleh kemukakan pd aku SEGALA BUKTI yang kalian katakan tu.. Bukan hanya bercakap seperti angin lalu.. Untuk pengetahuan pembaca sekalian, aku menulis berdasarkan BUKTI dan aku telah kemukakan bukti kepada anda.. Jika anda rasa apa yang aku kemukakan tu tidak mencukupi dan tidak betul, kalian boleh kemukakan bukti kalian dan yakinkan ahli phytoscience akan ketidak sah an pensijilan halal yang mana menjadi TOPIK yang BESAR sgt masa kini.. Jika isu hala phytoscience ini menjadi terlalu BESAR bagi kalian, cuba kalian kaji kembali fatwa yang telah dikeluarkan oleh Majlis Fatwa-Fatwa Negara yang mana menghisap rokok itu adalah HARAM.. Mengapa isu ROKOK ini tidak anda gembar-gemburkan seperti isu phytoscience ini? Aku bukannya hendak melatah bila dicuit tapi inilah realitinya masyarakat sekarang.. Hanya pandai menuding jari tanpa kemukakan BUKTI.. Jika anda ada bukti, DIPERSILAKAN dengan segala HORMATNYA berikan bukti-bukti tersebut.. Kepada ANONYMOUS yang mengomen ENTRI atau bakal komen ENTRI aku ini, sila pastikan anda mempunyai bukti-buktinya so senang aku nak TEMPEK dekat sini dan pihak pengurusan phytoscience itu sendiri.. Sekian, TERIMA KASIH ^_^

Mencari yang halal itu adalah Fardhu Kifayah bagi umat ISLAM.. ASSALAMMUALAIKUM 

No comments: