Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

11/21/13

♥♥ Jika korang orang ISLAM, SILA HATI-HATI ♥♥



Hello uolls.. Okay,sini aku ada sedikit info nak share ngn korang semua.. Semua mungkin tahu dan mungkin jugak yang tak tahu.. Kenapa aku cakap "Jika korang orang ISLAM, SILA HATI-HATI?"
Ha, sini aku nak share benda ni iaitu dalam pembelian Al-Quran lagi-lagi cetakan yang terbaru sekarang ni.. Semua umat ISLAM mesti tahu ape tu Al-Quran,kan? Itulah kalam ALLAH dan mukjizat Nabi MUHAMMAD S.A.W.. Didalam Al-Quran itulah dimana diceritakan semua kisah-kisah dari mula kemunculan Isalam, sehingga berlakunya kiamat..  Kat sini aku nak mintak TOLONG sangat kat korang semua, kalau nak beli Al-Quran cetakan terbaru, TOLONGLAH berhati-hati kerana ada empat (4) surah palsu ciptaan kafir laknatullah..

** Antara surah tersebut ialah :-

1) Al-Iman
2) Al-Wasaya
3) Al-Tasajud
4) Al-Musliin

***** Sila sebarkan informasi ini kepada semua umat Nabi MUHAMMAD S.A.W... Jangan takut untuk sebarkan kerana ALLAH akan menggantinya berlipat kali ganda,insyallah.. Tapi, jika berhenti ditangan anda, bermakna anda tidak pedulikan tentang ISLAM.. WALLAHUALLAM*****

Jadi, silalah periksa Al-Quran yang korang ada tu, samada terdapat empat (4) surah diatas atau tak dan kalau tak percaya cakap aku, silalah cek dengan ustaz-ustaz atau alim ulama ataupun Al-Quran cetakan lama.. Sesunggauhnya, mencegah itu lebih baik daripada menyembuh.. *Astargfirullahalazzim*