Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

2/17/13

Pengedit Tegar



and Haloo semua..!okay,, sini aku nak share dengan korang segala bagai jenis tempat yang aku gunakan untuk edit gambar..yela,mcm aku ni jenis y suka semua benda free,,so, aku takdelah Photoshop sume ni bagai..even Phototshop free waimanya..okay,,tengok sini tau,,ini boleh digunakan untuk korang edit gambar and even buat tulisan untuk header..jom tengok!

1. iPiccy
2.FotoFlexer
3.Pixlr (substitute kpd Photoshop)
4.Bfunky
5.phixr
6.lunapic
7.pizap
8.picmonkey

okay,,setakat ni lah aku bagi dulu yea..sebab yang lainnye aku belum cube try lagi..but, aku highly recommended korang gne yang 3 teratas : iPiccy, FotoFlexer & Pixlr okay..sebab semua tuh ohsemm..so,t aku try cari lagi bila aku dah jumpa nanti aku update,okay.! papai..xoxoxoxo

No comments: