Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

2/27/13

Segmen header siapa paling awesome part 2 by Mohd Zuhri

jgn klik!ini BUKAN backlink
nyte2 semua..okay, aku tak boleh tdo so aku pown menjoinkan diri aku untuk join segmen dr mohd zuhri ni.. dr memula segmen ni keluar which is part 1 aku nk join tp tk sempat.. huaaa..*pinjam bahu kejap nk nanges guleng-guleng* hoho..okay, jom join segmen ni sbb t&c dy simple je tau..adiah makaihh,,seriuslyy ohsemm sgt. dan aku teruja *sebab aku tak cukup kaya* untuk dpt adiah mcm ni..sbbnya, *sobsob* aku tak penah menang pape segmen or GA pown..huuuaaa...!!inthend aku tgk blogger lain menang *menangis smbil tgn tampar muka* dan aku tepuk tangan sambil senyum *aku kena menang lepas ni,tembak satu-satu blogger..hahaha* (ini hanya ilusi seorang blogger yang macam abit loser..jgn marah ha.. ^_^ )
so, aku mahu menang ini kali..oyeahh *pakkkk!!kena baling batu dgn blogger lain*..

-The End-

2 comments:

noraqilahjohari said...

singgah follow dari segmen yang same :)
http://noraqilahjohari.blogspot.com/2013/02/segmen-header-siapa-paling-awesome-part.html

jemput like sini juge ye :)
http://www.facebook.com/pages/noraqilahjoharidotcom/267245240052274?ref=hl

Unknown said...

@Noraqilah Joharitanx sude Bw and follow sini dear :D