Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

3/2/13

2 Tahun~~maafkan aku.!

hye..mesti korang nak tahu ape aku merepek atas tu..huh,,actually, 1/3/2013 dah genap 2 tahun my ex-bf pergi menghadap Illahi..oh my,,how can i forgot??!!ari ni aku blh pergi berjimba2 n happy having fun kt luar..ptotlah just feeling tak sangat selesa,,rase mcm ada something nak kne buat, nak kne ingat but what?! Ya Allah, Please give me some strenght to faced this..hari ni, aku banyak sangat bercerita pasal 'arwah', dan ingat semua kenangan aku denngan 'arwah'. tapi knp, aku tak boleh nak ingat hari 'arwah' "tinggalkan" aku? bukan niat aku nak tarik simpati sesiapa tapi nak aku tangiskan - hanya mampu menangis dlm hati, nak aku jeritkan - tapi dimana nak aku jerit?, nak aku luahkan - hanya mampu luahkan disini..oh sayang, maafkan aku..bukan niat aku nak lupakan semuanya tentang kau.. mungkin korang tengok aku ni jenis yang suke sangat gelak dan happy kan org lain tp korang tak tahu apa yang terbuku dlm hati aku ni..hanya ALLAH tempat aku mengadu..pada ALLAH aku sampaikan duka.. maaf yea bloggers sekalian..mungkin entry ni mcm annoyed kan korang..tapi aku nak mintak tolong satu benda..tolong sedekahkan Fatihah kepada 'arwah' yea, Mohammad Haniff bin Julpadya.. satu je aku mohon, kalaulah,kalaulah 'Kau' izinkan, tolong beri aku jumpanya buat kali yang terakhir, Ya ALLAH..
*maaf, entry ni adalah dr hati aku..aku tak tahu nak luahkan mcm mana da..
p/s : bkn cerita cinderella
-The End-

No comments: