Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

3/24/13

Gambar FB diBOGELkan!!

Selamat nite semua.!okay, ni aku terbaca kat FB td ni..mintak sgtlah korang sume BERHATI_HATI bila upload pic korg lagi-lagi yang GIRLS ni..disebabkan makin maju teknologi skrg ni, so makin ramailah pakar-pakar edit-mengedit gmbr ni.. Korg tahu kan ada setengah software ada tools X-RAY mcm dlm photoshop n boleh buat uolls nmpk bogel sdgkn uolls ni pakai baju..
and uolls, tlg jgn upload gambar full mcm kt atas ni n TOLONG elakkan pakai baju wane putih tau..Ya ALLAH,memang aku terkejut bila baca artikel ni..seyes semakin takut dgn dunia moden ni..uolls luar sana yang baca entry aku ni,tlglh sebarkan dkt kwn-kwn yea..aku syg uolls semua, sebab tu aku kasi tahu..so, jagalah dirimu sebagaimana kau menjaga nyawamu..
-The End-
Sumber oleh : OHVIDEOTV


No comments: