Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

3/7/13

Happy 2nd Anniversary cinta.!



hye uolls..hari ni tersangatlah happy walaupown dlm kesakitan..pinggang aku terkehel,,huaa..manyak sakit tau..tp dlm sakit2 tu aku tetap pergi jugak meeting untu Graduation Night tu..aku AJK bahagian Pameran dan pentas..kire deco-deco bersama Eric lah ni..hehe..okay,tp kt sini aku bkn nk cite tu..hari ni, genap kul 12 td, 7.3.13 ialah tarikh dimana dah genap aku dan hubby (Wan) bertunang! (secara tak rasmi) hee..seronok sgt..Hubby ingat aku lupa,tp tup2,lps meeting hbs pd kul 11.45 cmtu, mase otw nk balik dan masa tgh drive,aku kol hubby n wish dekat dia..tp,yang sedihnye hubby jao dekat Gurun,Kedah..sedangkan aku dkt Cheras,Selangor ni je..hmm..jaokan?biar jarak memisahkan kita tp yang penting saling sayang-menyayangi..apepown,I Love U hubby!muaxhx!

No comments: