Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

3/3/13

RealNS


dan selamat pagi ollss..hahaha,,lme aku tak review blog kan kan? saje je aku tak review sbb aku sje suke-suke..hehe..okay,uolls ingat lagi tak dekat 'ibu ammar' yang aku review ritu?ha,,kalo tak tahu meh masuk SINI
okay, followers bertuah seterusnya ialah ...(dangdangdangdang) *bunyi gendang* RealNS..okay, tengok banner dy y cute ni..

(klik untuk backlink)

and, backgroundnye is PINK..!!!!!! okay, mmg aku suka sgt pink ni n knp template aku tak pink? saje je tukar angin,tak salahkan?hehe..okay, aku tak tahu name admin ni n umo brape tp yang aku tahu, beliua beliau ni amatlah suke KPOP..hehe..kalo tak cye, nnty tengok bloggie dy yea.. PLUS, beliua beliau ada bg jadual untuk KPOP show yang akan datang-datang ni..so, KPOPERS,cepat terjah blog beliau..hehe..so, nak tahu lebuh lanjut pasal admin RealNs ni, pergilah terjah blog beliua.!!selamat menerjah n RealNS, nnty smpn pintu spare yea..okay,,papai n sayonara lah!!
-The End-

No comments: