Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

3/20/13

Lelaki yang perlu dielakkan.!



hye olls..kenapalah aku pi update tajuk ni sebagai entri aku,kn kn? okay, cenggini citenye...... ~The End~
haha...okay, tkde pape cite pown tp ni nk bgtahu based pd experience aku je lah..so girls, kalau blh elakkan yang macam gini yea..

1) Lelaki Miang/Gatal - Ha, cmne nak tahu diorg ni miang ke gatal? bru kenal 2-3 jam dah ajak kapel or jumpa.okay, pada aku itu gatal bkn nk berkwn
2) Lelaki mata duitan - Yang ni pulak, bile lelaki tu start tanya pasal keje kau or kenapa kau tak keja? then tetibe tye salary and +++ lg.
3) Ex - Ha,, ni yang paling pantang pada girls kat luar sana. selalunya badi yang tinggal pada ex ni jauh lebih kuat dr yang atas-atas tu..kenapa? Sebab, bile dgn ex, kdg kte girls ni cepat cair and ayat common diorg is 'Saya tak boleh lupakan awk sbb awk lain dr yang lain' ataupun 'Saya nak tebus salah sy pd awk' hattuuiihh lah kalau lelaki ckp cmtu kt aku lg.poyo je lebih.
4) Bff - Ni aku pantang sikit. ble dah jd BFF, forsure kte syg BFF kite tp sbnrnye kite just syg dia as BFF je..tak lebih dr tu okay.jgn tertipu dgn mainan perasaan tu.
5) Skandalicious - Ni ialah skandal n yang ni lah yang terpaling bahaya sekali..huahua..kenapakah bahaya? bak kata adik aku "Selalunya org kawin dgn skandal dia" wah, gitu..cuak aku mendengarnya. mintak-mintaklah dijauhkan..huhu..

So girls, dah baca semua,kan? kalau korang rasa ada nak aku tambah lg,just kasi tahu yea..nnty aku kumpul n post entry tok uolls lg okay..n n n, hati2 yea girls..lagi2 dgn ur ex-ex-ex's..hehe..papai..tatatititutu ^_^  xoxoxo

No comments: