Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

3/4/13

Simpan Air Mata!

haa,,ni sambungan dr entry aku y psl ex aku tu..okay,pg td bru aku tahu cite betol..exactly pe y aku predict..dy da ada bakal tunang..y aku mrh tu, knp teragak-agak nk bgtahu n knp tknk bgtahu aku je?dy ckp dy suke aku tp aku je y tknk..oh mann,,dy tk pena tye aku nk kapel ke nak kawin..cmne aku nak bg jwpn,kn? btw, tkpe..aku tahu dy tk deserve utk aku..aku dah ada someone y sgt sygkn aku tp aku je y tk hargai..n now, ive got to change.. aku akan sayang my future husband ni..aku syg sgt dekat dy..mcm2 aku marah dekat dy, tp dy still tetap pujuk aku..aku rase aku ni tk deserve tok dy lgsg..korang nak tahu siapa buah hati pengarang jantung aku ni?okay,, tggu nnti aku tunjuk yea..somebody y sggup berkorban jiwa,raga dan nyawanya utk aku..knp aku puji dy melanggit?sbb aku tk pena jumpe or kapel dgn org yang sgt menghargai aku dan terima aku seadanya..pg td, masa otw g kelas, smbl drive tu aku menangis..bkn menangis sbb ex aku da nk tunang tp nangis sebb betapa bertuahnya aku dpt someone y sgt sygkn aku mcm bf aku ni..yes, aku dah ada bf n 15.3 ni kami masuk 2 thn tp, aku y still menggatal dgn ex bf aku sbb ex bf aku lg hensem dr bf aku..tp, ble aku dah soundmind n sedar balik y ex aku tak deserve aku lgsg n aku deserve y lg better..btw, aku akan cuba jd seorg gf/tunang n maybe wife y lg baik dr skrg utk bf aku tu..n now, im tearing lg ble pk kn my bf tu..kesian dy, aku hancurkan kepercayaan dy..oh friend,maafkan aku.!
-The End-