Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

3/4/13

STOP! jangan mainkan perasaan aku lagi!!

hye dan selamat pagi semua..!okay, mood tok mlm ni agak suram dan berarak mendung cketlah..okay,ctenye cmni..lepas dlm 4 thn cmtu, aku jmpe balik dgn ex-bf aku y aku syg sgt2..pastu aku krenye niat tk baiklh nk bls balik ape y dy buat aku dlu..dlm pd tu, tuptup aku dah jatuh syg dkt ex-bf aku tu..then, aku dpt tahu dy dah ada someone y maybe special plak..ohmay,,krenye y dy ckp 'I Love U' dkt aku ni dusta semata ke ape?!ntahlah, bercampur baur sume..LOVE is not fair sbb kte y tak fair enough towards ourself kn?haha,,tp takpalah..aku kne moveon jugak sbb dy y rugi tk dpt aku bkn aku y rugi tk dpt dy kn? >.,< 
biar kte cari org y sygkan kte instead org y kte syg sbb nnty org y kte syg akan tgglkn kte tok org y dy syg..jd, kesimpulannya, syg diri sndr dlu baru syg org lain,okay.!heehehe
-The End-