Luahan Hari Ini
Assalammualaikum olls.. Tengah mood nak blogwalking.. Tinggalkan link korang dekat bawah

3/5/13

Pendedahan!


hye,hye, dan hye ollss.haha,,tengok entry ri ni..aku nk buat pendedahan! ha?!pendedahan apekah itu?okay, hari ni sprti yang dijanjikan, aku nak dedahkan siapakah buah hati pengarang jantung aku ni..

klik smpai bawah..hehe
|
|
|
|
v
taraaa..!!!ini lah dia my ubby!





empunya diri yang dah curi hati ni is Wan Mohd Syahezral bin Wan Shahidan. umo?ape sume mane blh bilang sama kamu..hehe..rahsia kerajaan..tak hensem,kn?aku tahu, tp aku tak kisah dah sebab dy sayang dkt aku sangat..sanggup buat ape je utk aku even bergadai nyawa sekali pun.. n......,7.3.13 ni is our second anniversary..even though aku masih syg dkt arwah, tp aku kenalah tengok gajah depan mata instead tengok semut seberang laut,kn? carilah lelaki yang syg korang instead korang y syg dkt lelaki tu..bukan paras rupa yang berkekalan tp hati y jujur dan ikhlas tu y kekal sampai mati..akhir kata, ktorg tgh rancang nk bertunang n tlg doakan agar menjadi yea  ^_^

-The End-

2 comments:

Unknown said...

Alolo both of u re so sweet...semoga bahagia slalu ye dear :)

Unknown said...

@Seneorita Baharinohh..tanx seneorita..huhu..segannye :)